CRIME PREVENTION

Att komma hem till jobbhelg, hemtenta, regn och stress känns ungefär som att livet slår mig rakt i ansiktet. Har aldrig känt mig så stressad som jag gör just nu, tentan ska vara inlämnad helst igår pga sena jobbtider hela helgen, och även om sista dagen tekniskt sett är på måndag vill jag helst vara klar då pga

p g a !!!1!!!!!!

på måndag åker jag till Köpenhamn och ser idolen! Alltså IDOLEN! Jeezus antichrist, har aldrig varit så excited i hela mitt liv, blir typ helt nerig och fjärilarimagen-ish när jag tänker på det! Det är typ såhär jag tänker mig att alla teens känner för One Direction, helt fangirlig alltså.


Är förhoppningsvis lite mera gla på måndag
xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0