SUNDAY

Insåg precis att det är söndag idag, var tusen procent säker på att det var måndag.. Tur jag kom på det innan jag gav mig ut i regnet, hade tänkt köpa lite mer hårfärg osv. Dehär med semester gör mig en aning förvirrad??
 
Anywayyy, går o plockar städar myser och lyssnar på regnet o Clara Henrys sommarprat, ganska go tjej men lyssnar mest pga hon har träffat både Mamrie Hart o Grace Helbig vilket gör mig helt sjukt starstruck o avundsjuk, haha. Ska bara mysa hela dagen, göra pannkakor kanske och en ny sugar scrub, min senaste med matcha var bra och såg ut som mossa vilket jag gillade men den här gången ska jag nog göra en chai/kanel/vanilj igen!
 
Imorgon ska vi fira Alex som fyller the big TRE NOLL, herregud. Försökte lugna honom/fjäska genom att säga att 30 är de nya 20. Tror det funkade. (hint hint Alex, jag fyller också år snart heh) Förhoppningsvis ska jag träffa Gabs imorgonkväll också, gosa med hennes sprillans små kattor o kanske dricka lite te?
 
xx
 
 

Haha kolla den här jäkla livsnjutarkattan. Them Sunday feels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0