SPICY NOODLES

I perioder äter jag supernyttigt, gör smoothies och gröna juicer till frukost, bulgursallad till lunch och älskar att laga mat från grunden på kvällarna. Jag är duktig på det också, vi fick hjälpa till med maten hemma så långt tillbaka jag kan minnas. Rasmus får nästan panik bara av att jag inte tar tiden när jag kokar pasta, haha. Men ibland älskar jag verkligen att slänga ihop någonting av det jag har hemma eller experimentera med kryddor och goa örter.
 
Men oftast är jag typ världssämst på att äta ordentligt. Oftast är min enda frukost en kopp kaffe, och oftast är min lunch en dyr sallad eller en tradig soppa etc etc. Jobbar jag inte glömmer jag oftast bort mat helt o hållet. Idag är en sån dag, jag är inte sugen på någonting och är knappt hungrig. Kollar på klockan och inser att jag varit vaken snart 6 timmar utan att äta så jag gör en skål nudlar för att få i mig någonting haha. Nudlar som är så proppfullt med energi va! Herreguuuuuujjd måste verkligen bli bättre på att äta. Tips på hur man får tillbaka matlusten såna här dagar? Någon??? Nä.
 
 
Fast then again. Jag älskar ju nudlar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0