ROOFTOP BRUNCH

Tydligen har min familj blivit en sån där brunchande familj, inte för att en klagar men varje vecka??? Maaassor av svamp o röror o bacon o frukt i oändlighet, å så typ tre koppar kaffe, helt perfekt alltså. Mamma o pappa håller på o packar ihop allt inför flytten, så de har hittat en hel del skit... typ kassa dikter av Isabelle, 7 år, och tusen bilder. 
 



Fick för första gången lite separationsångest från huset å kände att jag va tvungen att klättra upp på taket, endast pga har aldrig varit där uppe.. Kändes extremt viktigt. 
 
Så fort vi kom upp dock kom en ihåg att en är höjdrädd heh. Var nära att en inte vågade gå ner igen uuuj fyfan va högt det va.
 
 
Gud alltså jag får ont i tårna bara av o kolla på den här bilden, kan ni då fatta att jag va där uppe också???

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Åh vad mysigt :)

Svar: supermysigt! :) kikade in på din blogg nyss, verkar vara en riktigt fin en!
Wonderful & Strange

2015-07-30 @ 13:46:00
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0