INDIAN KITCHEN

Träffade Carro på hennes lunchrast idag, käkade på Indian Kitchen som är stans bästa indiska ställe imo. Ser kanske inte sådär superinbjudande ut för en som inte ätit indiskt innan men jag kan lova att det var så jäääla gott! Murgh Mirch Masala och naan, himmelriket on a plate alltså. Gick en runda i affärer efteråt, köpte lite nödvändigheter till Kildemose på torsdag, typ torrshampo sminkservetter etc etc. Hejdade mig på både Indiskas rea (!!!!!!!!) och Lagerhaus, känner mig extremt stolt!


Mötte upp Tina efteråt, gick hem till henne en stund och gosade med Albin. Vi gick o köpte färg till henne också och det va hennes tur att ta på sig den fabulösa hårfärgartröjan. Jag färgade hennes hår typ dip dye lilac, såå fint det kommer bli! (Kanske inte är hundra procent jämnt men vadå, det är lila o jag är tamejtusan inte frisör ok??)





Ikväll är Rasmus iväg med grabbarna i repet hela kvällen antar jag, mycket rep nu innan festivalen! Jag har dragit på mig mysbralls o min Totoro-tröja jag fick av Tina (pga hon fick en för mycket) och önskar jag inte behövde röra mig ur fläcken på resten av kvällen, MEN! En ska ju dammsuga o äta o göra såna världsliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0