ATTACK ON TITAN




 
 
Alltså ja, jag tjatar om min stundande semester, men herrejestanes va jag känner att jag förtjänat den nu. Kan knappt fatta att efter morgondagens 9 timmar är jag fri tre hela veckor!! O på allt dehära så ska jag nog hänga med Baby Jesus-pöjkarna till Kildemosefestivalen nästa helg, hade så roligt förra året o denna gång tror jag Hannah ska med också?? Lovely??? Ja
 
Sov oroligt och mindre än tre timmar inatt pga mardrömmar osv, så ikväll hänger jag hemma. Käkar Pocky, dricker te och kollar Attack on Titan, ännu en lite gore-ig anime med en jävla massa feels, grät i första avsnittet jö!
 



Kommentarer
Postat av: Petra

sv tack så mycket för tipsen

2015-07-18 @ 23:40:14
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0