Skräckfilm o pizza

Har en riktigt göttig kväll för att samla energi till jobbhelgen med all stress och spring, stängningar och miljoner (sura) kunder. Satte på Shutter (asiatiska, har inte sett den amerikanska. Bra??) medans pizzan stod i ugnen och nu strökollar jag From Dusk Til Dawn i brist på annat. Tror att Rasmus skulle iväg sen en stund så blir ensam ikväll, ska bara ösa i mig té och kolla film tills en somnar. På tal om té så tyckte jag så mycket om milk matchan jag fick av Linn att jag beställde ett par påsar, så direkt från Osaka att de fortfarande låg i supermarketpåsen de köpts i! Men man måste ju använda så mycket varje gång att det ändå får bli att spara lite på det!





Spoiler alert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0