Pasta och vin

Tina och jag kollade på Mindscape igår, en litagranna blodig och psykologisk Inception-ish film med en liten twist på slutet. Gillade den men vi var båda lite besvikna för vi förväntade oss lite spooks och läskigheter töjp! Krängde té och clementiner och gosade med Albin, och sen blev jag så trött att jag gick hem. Ville komma i säng i tid eftersom min kropp inte riktigt fattar att den ska gå upp när jag varit ledig i mer än tre dagar så var lite orolig att jag skulle ligga vaken hela natten, men somnade skönt nog rätt tidigt.
 
 
Gjorde vår goa carbonaraliknande pasta ikväll, massor av parmesan, babychampinjoner, kantareller och lök x3! Blir alltid så jädra mycket mat, så fick två matlådor var över. Kände mig värd ett glas rött också ikväll trots att det är bara är måndag, mest för att det är så jäkla gott till pasta. Ledig imorgon igen så ska göra lite nymalt kaffe på morgonen, läsa lite King (snart slut, börjar bli rätt creepy) och på kvällen ska Rasmus och jag hem till mamma o pappa och käka middag! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0