Dear Santa

   
   
  
Dessa och typ femton andra vinyler, vi ger varandra alltid skivor, Rasmus och jag

   
Den här som är så jädra fin ba!

Den här jättegosiga grejen som är precis en sån pappa hade när en var liten knodd

   
Och dessa mjuka, fina, överprisade undisarna som en vill ha i typ alla färgkombon som finnes
 
Har jagat Hemulen-muggen i över ett år, men antingen kostar den mer än min plånbok kan hantera eller så slutar säljaren höra av sig när jag vunnit budgivningen? Så denne ligger högt upp på listan.
 
 
Har velat ha en sån här Wes-nördig ända sen jag såg filmen första gången. Luv at first sight. Filmen alltså.
Och så slutligen Peaks-låddan in physical shape. Vi lottar i vår familj och köper till bara en så att det blir lite mer, plus att en slipper klapphetsen (sen köper vi allihopa såklart till Theia, och nästa år även lilla knodden i Marlenes mage <3). Alex ska köpa till mig i år, så den här boxen är vad jag förväntar mig på julafton! Resten av grejorna får Rasmus välja bland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0