Mac-luv

Alltså kan knappt fatta det, men igår ringde telefonen och de säger att de fixat min dator?? Förväntade mig ju bara att de kanske skulle kunna rädda bilderna på den. Så jäkla glad!! Hämtade den i förmiddags, så en sliper lägga tusentals kronor på en ny ett tag till iallafall! Ska köpa en extern hårddisk väldigt snart dock, är ju sämst som inte använt någon på snart fem år. Efter att jag hämtat datorn var jag hos mamma och pappa ett tag, fick ananaspaj o kaffe och myste lite. Sedan ägnade jag flera timmar i stan, köpte massor av julklappar så nu har en bara någon enstaka kvar! Döskönt! Har suttit och slagit in allihop precis, gillar att göra flera små fina paket även om grejerna inuti kanske hör ihop.
 
 
Har gjort juliga köttbullar med kryddpeppar, potatis och gräddsås, har inte ätit det på år. Tror jag gjort det en endaste gång bara de senaste tre åren, och fick ett sånt jäkla sug efter det häromdagen! Nu sitter en och tittar några avsnitt av Tusen år till julafton, hann inte titta någonting i helgen. Gillar verkligen årets julkalender, mysig och intressant på samma gång. Det enda jag tycker är lite jobbigt är matbiten, när de ska äta samma mat som de åt då, typ kalvhuvuden och flådda bävrar osv. Känner mig som världens hycklare som precis käkat köttbullar men ja, tycker ändå det är vidrigt. Tar små steg, äter bara kött max ett par gånger i månaden nu ändå.
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0