Första december

Har varit så jädra effektiv idag att jag är imponerad av mig själv! Har liksom fixat mer än hälften av julklapparna bara nu i eftermiddag?? Tycker ändå att det är en bedrift när en inte ens har ett kontokort? Tyckte jag var smart som tänkte använda PayPal med kom snart ihåg att det inte är kopplat till kontot, utan till kortet (som är spärrat). Ööööh känns så jäkla dumt att jag hann spärra allt, Elis hittade nämligen min plånbok idag liksom haha. Så på fredag måste jag koppla om allt, Spotify, PayPal, Netflix, ALLT. Nåja, fick som sagt köpt massor av klappar. Har bara pappa, Felix och Rasmus kvar (de svåraste varje år, snälla önska er något så en vet vad en ska köpa?), och så Tina med. Superskönt. Hann dessutom med att fika lite hos föräldrarna, fick pappas hembakta saffranssockersnurror och kaffe.
 
 
Sjusovare som en är så kom jag inte upp i tid till julkalendern imorse, så fick dricka kaffe i sängen och läsa lite istället. Ska kolla den nu på kvällen, har käkat oss proppmätta på tortellini och chörizo (haha diet goals eller hur) och har laddat med julmust och pepparkakor till soffhänget, har ganska höga förhoppningar pga ramaskriet från alla föräldrar, den roligaste kommentaren jag läste var "Vad ända in i rumpnisse! Barnen är skitsura här hemma, tack för den SVT" hahaha. Känsligt det här med julkalendern.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0