Cocktail party

Stressade ihjäl mig igår, lördagen känns som tre dagar lång typ. Jobbade hela dagen (ovanligt go lördag pga slapp stängningen i fredags), sen hämtade jag ut paket (julklappar), sprang sedan hem och försökte att wash the work from my face men såg trött ut ändå, gav kisen mat och vatten och lite kärlek, skyndade bort till Waynes (Café Frei var stängt </3) och träffade Tina och Hannah, pratade massa strunt och massa viktigt, sedan gick jag hem och bytte om och körde en snabbfix av håret och sen var det fest. Cocktail party för att va exakt. Alla var så himla fina och glittrande och Johanna hade gjort så fint; bubbel i entrén, asiatisk plockmat (svingott), öppen bar med en liten receptlista för oss som inte jobbar med att göra dögoa drinkar och en pianist (!!!!). Superfint verkligen. Hon fick ett paket fyllt med engångskameror i present och tror att alla användes upp, ska bli intressant att se hur bilderna blev! Drack tédrinkar och sakedrinkar som var magiska. Och nej, jag gjorde ingen av dem. Är inte lika bra på att göra drinkar som jag är på att dricka dem. 


Kom hem lite för sent såklart så är extremt trött idag. Ziggy väckte med genom att ömsom gosa och ömsom bita mig i armen, gött! Nu ska jag jobba hela jäkla dagen. Förhoppningsvis har Rasmus kommit hem ikväll så att jag har något att se fram emot.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0