UN-FUNDAY

Haha sitter på allvar och äter ris med jordnötssås till lunch. Health over 9000.Alltså jag bara ääälskar jordnötssås faktiskt, brukar beställa lite extra när vi beställer hämtmat, men nu har Blue Dragon börjat sälja en i burk med chili (bäst) som faktiskt är go! Bara o värma! Svinonyttigt men bryr mig ej! Så jädra gott. Kanske har funnits aslänge men jag har precis upptäckt det iallafall.
 
Sådär halvredo för jobbhelg alltså. Sitter o äter och betalar räkningar innan jag måste gå. Har fått låna en telefon tills jag kan fixa min men får inte simkortet att funka, måste göra något fel. Nåvääääl en kan ju använda den som väckarklocka sålänge iallafall. Men aa är alltså fortsatt i radioskugga. Synkade Spotifylistor hela natten dock så att jag kan lyssna på musik iallafall, var skitjobbigt igår utan den möjligheten.
 
Har fått avin för nya Tokyo Treat-lådan! Ska hämta den efter jobbet ikväll o tröstäta japanskt godis hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0