TOKYO TREAT SEPTEMBER

Septemberlådan är hääääär, gud tycker ju detta är löjligt kul. Massor av goa grejer; wasabichips, rilakkuma-"pocky", koalakakor osv osv. Fick två nya DIYs, så nu har jag liksom 6 eller 7 stycken att göra?? Har inte gjort någon av de andra ännu haha.
 
Som vanligt bara en grej som skrämmer mig, och det är som vanligt när dom vill att godis ska smaka mat: en karamell som ska smaka som ett lammrätt från Hokkaido.. Typ ännu mindre ivrig på den än curry-ramunen (som jag inte smakat ännu, nej), när godis o läsk ska smaka mat, speciellt kött, blir jag typ rädd. Inte bara när det är dessa japanska godisskattkistor, även när Pringles, Lays etc gör smaker som kebab, capricciosa eller New York reuben.. Eeeeuh nej tack.

Men i övrigt, älskar Tokyo Treat lite för mycket för min plånboks och min egen hälsa heh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0