SUSHIHIMLEN

Alltså gud, haha tydligen är en på Umai alldeles för ofta, det borde typ inte gå pga skulle kunna äta där VARJE DAG, men! Den gulliga tjejen som jobbar där frågade om jag skulle ha min vanliga beställning (jag sa ja), kändes som att jag bokstavligen är där varje dag haha! La dock till några vårrullar idag till min vanliga sushiplejt så tji fick hon!!! Tror hon har mig helt figured out! 

Efter sushi heaven åkte vi hem till Gabs o Andreas, gosade med deras små bebisar ååååå två små kattpöjkar som busar o myser! Kollade på lite animuuu o bara slööa efter den galna natten.





Nu sitter en catchar upp dagens YouTubevids, dricker min stora kärlek Oatlys chaidryck ååå älskar den asså! Känner mig så jäkla dehydrated efter två jävligt intensiva semesterveckor, skulle behöva minst lika lång tid på rehab eller gå igenom en detox eller nåt! Har gjort massa björnbärsvatten med så försöker få i mig så mycket jag kan!


Älskar verkligen den här donuttröjan med 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0