STRETCH

Fick sålt mina ääälskade Spell-flares nyss, för ett SKAMPRIS. Krossar mitt hjärta lite. Men det var egentligen inte pengarna som var viktigt, kändes bara så himla tråkigt att de legat i min garderob i ett halvår utan att användas, när de är så fina. Nåja, hoppas nästa tjeja finner mer lycka än mig i dom! Skickar dom imorgon när jag fått in betalningen. Uuuh känns lite tråkigt dock.. Försent att ändra sig?? Haha
 
Fick hem mina tapers imorse, så nu sitter en med en liten sådan i örat. Låter den vila i kanske en halvtimme innan jag sätter i smycket, vill ta det jäkligt lugnt pga har ju blowouts på både min helix o min conch (som håller på att läkas iochförsig tack vare guds gåvor zinkpasta o tea tree-olja!) Har inte gjort dehär sen en va typ fjorton, och då gjorde jag jävligt fel. Får se hur långt jag går, kommer säkerligen inte gå längre än 0g, tror inte jag vill ha större än så.
(Säger jag nu, är säkert som med tatueringar, en blir helt besatt)


 
Hejdå darling pants, ses aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0