SPICY SPICY

Fan vad jag älskar att laga mat alltså, sett fram emot det hela dagen haha. Har av nån jäkla anledning inte gjort det på hela semestern heller när jag har all tid i världen för det?? Logiken?? Enda gångerna jag "lagat" mat har varit när vi grillat å det är ju inte så mycket till matlagning. Idag blev det iallafall en sviiingo o spicy chili med tigersås, harissa o spiskummin, å så massa Sriracha på toppen! Hett o gött!
 
Imorgon ska jag träffa Hannah o Tina, ska bli så himla mysigt!! Vi går nog till Tillsammans o kanske fikar eller dricker kaffe eller vin?? Vi får se imööra. Sen på kvällen ska jag o Rasmus dit igen, ska käka middag med mamma, pappa, Felix o Jessica, ska bli guuutt! Kommer nog ta Jesus-tacon med syrad rödlök, lime o koriander mm-hm! Längtar redan trots att jag är mätt ååå!
 
Ikväll är jag jäkligt sugen på lite Wes Anderson, favon är Darjeeling Limited men tror det bir Life Aquatic ikväll. Har i och för sig velat se Mulholland Drive igen ända sen jag såg den förra veckan, den är SÅ bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0