RANT

Gu vilken lång dag jag hade igår! Elva timmas jobb, cykla hem, byta om, åka ut till svärföräldrarna, dricka champagne pga lilla Kassandra ååå, äta, buss till Tillsammans o lyssna på Svantes band, åh guuu... Va helt slut. Stannade kvar ett tag efter de spelat klart o myste o skrattade, men till slut sa hjärnan nää Isabelle nu får du tamejtusan skärpa dig jag har varit igång i snart tjugo timmar o vi ska upp om typ fem, gå o lägg dig! Jaja det va baa å gå hem. Sitter på jobbet igen (är jag nånsin nån annanstans), men slutar samtidigt som Gabs idag så vi ska åka till Umai (som vanligt) o äta så jäääädra go sushi! Imorgon jobbar jag bara några timmar o efter det får jag skynda mig direkt hem till Lisen för hon fyller ååååår! Rödvinet får aldrig ta slut, som hon sa igår. Jag tar med cavan också. 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0