PAOLA

Satt någon timme hos Robin igår innan vi gick till Tillsammans, vi behövde ju fira Erik litegranna iallafall! Sittdansade på golvet o i fönstret o i hallen påväg ut med. Guuuu hade så roligt igår, har ju längtat till Paola hela sommarn?? Lite rostig var hon allt men det va riktigt fint ändå! Massor av hjärtballonger o glittrigt konfetti o jag drack cava och balanserade på kajkantens staket i mina glitterskor för att få en skymt över folkvimlet, där var helt galet mycket folk på Tillsammans igår kan jag tala om!





När hon sjöng sista låten blev vi medbjudna ett gäng tills Linns morbrors (??) fest, jäkligt otippat o oväntat när jag o Tina tänkt ha en rätt lugn kväll. Blev istället rom o cola å dans hele natten till 90-talshitsen man bara älskar.



Här liksom, vad händer ens här? Är de dans?? Jag vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0