NOT TOO DEEP

Äntligen sovmorgon o långfrulle! Gjorde en dögo macka med avo, tomat, babyspenat o sånt gött, dricker kaffe i min extremt lugna o långsamma takt o lyssnar på Not Too Deep-podden. En ganska gammal dock med Mamrie för Mamrie är typ världens roligaste. Funderar o planerar lite inför lördag också, ett helt gäng åker ut till Robins stuga för knytkräftis! Gillar ju dock inte räkor så jag o Rasmus tar med oss räkor istället, med aioli, sallad, halloumi o ska nog göra en kantarellpaj med. Har en hel massa kantareller i frysen ju! Vi tar med kubb o brännboll o badkläder o tält med, kommer bli så himla mysigt!! Längtar så jädra mycket.
 
Ikväll jobbar jag inte så länge men rätt sent, imorgon dock jobbar jag bara 7-13.30 och endast inventering! Rätt gött ändå! Pratade med Natalie innan om att hälsa på i september, förhoppningsvis kan jag åka upp en natt! Har nog inte varit där på typ två år?? Tre??? Helt sjukt alltså. Var liksom fyra år sen vi var i Barca??? Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0