LISENS DAG

Åå det va så himla mysigt igår! Jag kom jättesent men de andra tjejerna hade fixat så fint, grillat o massa rödvin o irish till dessert! Sen korkade vi upp proseccon också såklart! Jag hade knutit fast ballonger på presentpåsen, men de flög iväg så fort jag satte mig på cykeln haha, fick springa efter dom och hålla dom i handen istället! Hade gjort en sugar scrub till Lisen på hennes daaaag, jag tror hon blev glad! 💜

Rätt sent kom några böys också, vi försökte gå ut men allting har ju stängt på måndagar nu kom vi på, så Rasmus o jag gick hem o kokade nudlar istället! 



Enda bilden jag har från igår, bläddra i gamla skivsamlingar o dricka bubbel, så himla fint alltså 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0