LILLA MY

Radioskuggan är över!! Haha, varade bara ett par dagar, visade sig att inte bara skärmen spruckit, utan även batteriet hade svällt tills det sprack, och det hade svällt såpass mycket att det hade krossat allt annat i telefonen.. Haha. Pappa sa att det stank ammoniak när de öppnade den. Gött att en haft det vid huvudet x antal dagar! Nåja, har iallafall en telefon igen, men har inte ett endaste nummer. Ska säga till folk att slänga hit ett sms med sitt namn bara så jag kan spara det, orkar inte dehära Facebook-tjaffset "ny telefon alla skickar sina nr", nej tack. Kanske raidar Rasmus kontaktlista imorgon annars, ba snor numrena istället haha. Jag har ju samma liksom.
 

Ikväll har vi iallafall firat mig o Felix, jag fyller på måndag och han på onsdag men jag jobbar såna jäkla skittider just denna veckan så det fick bli idag! Åt smörgåstårta, drack vin och busade med Theia. Fick lite allt möjligt; örhängen, presentkort på Indiska o Body Shop (min familj känner mig), vin, ett Gynning-glas och en ny muminmuuuugg! Som sagt, hade inte önskat mig en enda grej så tydligen känner dom mig ganska bra, Sitter här hemma och myser med té i nya muggen och ska nog mysa ner mig ännu mer med en film och nya chips-favon: wasabi/avokado/soya-chippos från Calbee. Lät sådär men dööö va goa dom är!
 
 
 
 
Ny kärlek. När jag öppnade den o visade den för Felix sa han; det ser ut som dej ju! Tog det som en komplimang.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0