GRÖTVIK

Haft en skön dag med pappa hela dagen. Åkte dit, drack kaffe o hittade massor av mina foton o utställningsgrejor från skolan som jag vill få hem snart!

Åkte ner till Grötvik o badade, mötte Felix o Alex som skulle fridyka lite! Fattar inte att hela jäkla sommarn nästan gått o dehär är typ tredje gången jag badar i Sverige?? Liksom förra sommarn badade jag hela tiden?? Tragiskt. Tröstade oss med glass på Glassbaren, blev jäkligt nerkylda efter både kallt dopp o kall glass haha. 





Fick komma iväg o handla en massa, det är väl de värsta med att bo i stan utan bil: att tvingas handla på dyr-Hemköp. Köpte massa av gött, grönkål o brysselkål som en ska göra chips av, så jädra gott. Mitt favokaffe va dessutom på kampanj!!! Peeerrf! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0