FARBROR RASMUS

Uuh, typ bara inventering o saldo o utbildningar idag på jöbbe. Drygt. Slutade rätt tidigt dock, skickade iväg Spell-brallorna till Stockholm o sen åkte vi o storhandlade, Rasmus o jag! Massa veggies, frukt o juice. Typ det jag lever på. Och okej, chips med. Gjorde dock svingoa tacos ikväll med kyckling, babyspenat o super-limey guacamole! Allvarligt talat typ min bästa någonsin. Nu har Rasmus somnat som vanligt efter middagen, haha. Jag tänkte typ bara duscha (det är hair washing-day idag så det tar lite tid), göra lite pomeloté o lägga mig i soffan i pyjamas!
 
 
Förresten!!!!! Rasmus blev FARBROR igår!! Waaah Sebbe o Kaye fick en liten tjej, ååå det är nu det verkligen känns att de bor på andra sidan jorden! Vill bara boka en biljett till Manila nu direkt, men ja, livet (läs jobbet/plugget/ekonomin) kommer ju emellan. Får nöja mig med bilder ett bra tag antar jag. Mamma ba "jaa det betyder ju att du blir FASTER", eehhe nja, typ. Låter lite gammalt faktiskt. Hoppas på att de kanske kan komma hit i vinter?? Vår??? Ååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0