FABULOUS FRIDAY

Kolla denna fabulösa, glammiga fredagkvällen! En annan fredag skulle en vart ganska nöjd med te o X-Files på tv, men just ikväll önskar en ju att en kunde vara med o fira av Kakka innan hon åker o fira Fredriks födelsedag (även om vi firade den lite förra helgen). Tråkigt! Men men, en kan inte vara med alla gånger. Nästa helg hoppas jag på något riktigt amejzing, sista lediga helgen innan både min födelsedag o Madridresan!
 
På tal om Madrid!!! Så jäkla sur att jag inte tänkte mig för, har ju lyckats boka in just den helgen Tillsammans-festivalen är!! Deras avslutningsfest som alltid är helt glittrig o fantastisk.. Åååå så himla ledsen!!!

Kom nyss hem från jobbet, ska bädda ner mig, kolla filmen o försöka somna i tid. Ska nog förbereda min gröna frukost-smoothie först dock, ska ju upp tidigt som skam imöra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0