CHOCOBI

Dööötrött, tji fick jag för att jag skrev att jag bara jobbade kväll idag, fick börja tidigare för att förbereda för inventeringen imorgon.. Gött! Börjar skamligt tidigt men slutar redan halv två o sen jobbar en inte förrän halv tre på måndag! Älskart!!!!!!! Efter jobbet imöra ska jag köpa räkor, cava o snaps och när en kommer hem ska det lagas kantarell- o västerbottenpaj tills på lördag!
 
Hade för en gångs skull fixat matlåda idag och självklart glömmer jag den, så jäkla arg jag blev. Fick köpa sallad som vanligt, blev en go bulgursallad men ändå. Cyklade hem så jäkla snabbt ikväll haha, blev helt slut. Sitter med pomeloté o chocobi-kakorna, skall vara fastlimmad i soffan tills det är sovdags! Ska som sagt upp dötidigt imorgon och då är det standard för mig att inte kunna somna, funderar på att embrejsa det istället för å försöka i onödan, kanske kolla Mulholland Drive?? Eller Lost Highway?? Mmm den va längesen.
 
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0