BIRTHDAAAY

Äntligen hemma!! Känns som världens längsta dag. Alltid underbart med inventering på ens födelsedag. Blev väckt av mitt hjärta med sång, sängfrully, presenter o tända ljus, sedan myste vi tills Gabs kom förbi med fika o mer presenter! Så himla fint! Sedan har jag jobbat hela eftermiddagen o kvällen, vi har ju jordens bästa inventeringsdagar på jobbe: dan efter nyår, dan efter Valborg och min födelsedag. Man ba TACK, TACK SOM FAN. Men nu är det över iallafall!

Fick jobba över o missade bussen precis så världens snällaste Lena skjutsade hem mig fast det är åt helt fel håll. Kom hem till goaste killen som nu hade ännu mer presenter?? Vad har en gjort för o förtjäna detta va?? Bäst är han. Tar mig ett glas cava (pressy från Gabs) för att det förtjänar jag verkligen idag. Imörn har jag massor att göra så snart ska en bädda ner sig under duntäcket!




Jaaaa look how happy att vara hemma!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0