PRESENT FAIL

Alltså hur kan en gå i fyra timmar o leta presenter utan att hitta en enda?? Hur???? Hittade alltså inte någonting alls till lillebroren idag, käkade chevré-focaccia och gick sen runt i timmar utan resultat. Får försöka imorgon typ. Jobbar ju liksom 6 dagar i rad nu dock, plus att på lördag firar vi mig o Felix med släkten, måndag stänger jag (trots att det är min börfdaay), tisdag agerar jag flytthjälp, onsdag fyller Felix o vi ska ut o äta för o fira oss igen och på torsdag så åker jag?? Sjukt fullspäckat. Ska bli så jädra skönt att komma iväg lite, käka tapas o dricka vin o bara vara, Carro o jag! Enda som är trist med det är väl att en missar Tillsammansfestivalen... första en missar. Grabbarna (Baby Jesus hallå) ska ju dessutom spela där igen så blir dubbelt tråkigt att en inte kan va där. Nåväl! Får vänta till nästa år 💔.







Stannade till på Myrorna på vägen hem och hittade dom här godingarna! Tyvärr till mig själv o inte till Felix haha, men jaaa what can I say jag ba älskar dom, alla mina favofärger i samma tröjor.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums :D

2015-08-26 @ 10:34:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0