AW

Första dagen på jobbet gick bra ändå, en går ju på rutin liksom! Cyklade hem direkt, fräschade till mig o gick ner till Bulls med Sandra! Alltid lika roligt o mysigt att träffa henne, det kan dröja en vecka eller ett halvår emellan men det är lika enkelt ändå. Kan knappt fatta att vi känt varann i över 20 år!! Känner mig sjukt gammal av det haha. Anywaay, tog några AW-bärs o pratade i timmar. När de stängde gick vi inom mig för att göra en repris av sangria-nattpicknicken förra sommarn, men det började öööösregna så vi fick dricka sangria i mitt kök istället.





Ligger o kollar Good Mythical Morning, deras sommarbrejk är över!!! Ska ta tag i lite mer sälja-mina-grejor sen tänkte jag, o ikväll bara netflixa! Så jädra gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0