11.02.02 20:57

Och så sitter man här igen, som den tragiskt stereotypa lilla fröken man är, och gör det som östrogen-könet gör allra bäst: ältar och analyserar och tänker igenom och läser om och reagerar och propagerar och demonstrerar. Fast stryk de två sista. För det gör jag faktiskt inte just nu. Allt det andra däremot har sysselsatt mig i timmar idag. Tyst tänkande har alltid varit min favorit.

Gårdagen var cocoo-crazy, tog några glas av det vita och sedan gick det inte bara utför, utan åt alla jävla håll och kanter. Out of this world. Inte lika roligt idag att gå upp klockan sju för att göra precis ingenting i 3 timmar. Skolan var så djävlig ett tag att jag seriöst övervägde möjligheten att hitta ett tillräckligt långt rep i korridorerna, tyvärr använder folket på min skola inte långa rep i sin vardag! Himla tradigt.

Lyssnar på den här och tänker på det där mysiga och myser. Regnet öser utanför och vinflaskorna på mitt bord rinner bort med stearinet likt en tavla av Salvador Dali. All I can think about is CRAZY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0