SURROUNDED

Borde. Ett jävligt ångestladdat ord. Det finns så många saker man borde göra. Små saker som att städa sitt rum, sluta med sina laster, ta tag i sitt liv, göra sin läxa, mata sin katt, borsta tänderna, gå ut skolan med betyg som inte får en att skämmas, leva ut ungdomens galna år in i det sista. 
Tyngre saker som att ta sig upp ur sängen på morgonen, skratta utan att det är tillgjort, avsluta något som långsamt bryter ner dig, tänka på framtiden, börja spara pengar, skaffa en plan, skaffa drömmar, skaffa hus, barn, villa, volvo, en hund som bara älskar dig för att du matar honom, inse att dina drömmar var orealistiska, leva med det, fortsätta frammåt, lägga sina behov åt sidan för andras, andas, andas, andas och till sist stopp. 

Borde.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har en jättebra låtlista jag vill tipsa dej om.
Bara för att jag känner igen mej i massa av det du skriver utan att inte riktigt känna igen mej men ändå.. lite och jättemycket. =)
Så kanske du har samma musik smak. :)

Placebo - Every You, Every Me
Salem Al Fakir - I'm So Happy
Diana Ross and the Supremes - Stop! In The Name Of Love
Counting Crows - Accidentally In Love
Ola - All Over The World
Brolle Jr - Playing With Fire
Tom Jones and the Cardigans - Burning Down The House
Salem Al Fakir - 4 O'Clock

Vet inte riktigt varför jag ville dela den :) För att den va bra (enligt mej) antar jag bara. Om du har ett äpple... Haha:D

2012-09-01 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0