sjuk-iss

Sitter med huvudvärk och yrsel och försöker få lite skoljobb gjort, men glider hela tiden (omedvetet, såklart) in på apollo, ving, sembo och resia och letar febrilt efter den billigaste resan till Indien, Frankrike, Italien, Spanien eller Marocko. Vad som helst! I stort behov av mer sol just nu.

Pappa kom hit med mat innan. En liten sallad som jag med nöd och näppe lyckats hålla nere i magen. Tänkte gjort min PP-presentation som helst ska vara klar imorgon, men tydligen har jag inte alla program som behövs, och lat som jag är så fixar jag det imorgon istället.

Nu tänker jag gå och göra té, för det är det enda som med lätthet stannar i mig idag. Tror att jag lägger mig framför en film också.. Hehe. Lättjan slår till.


I början av ettan, under ett av mina och Fröets fotoäventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0