buy online

Har just klickat hem den här bruna bikinin. Har planerat att köpa två till, men väntar  med dem så att jag kan prova dem i butiken. Passade på att köpa nya slitochsläng- flipflop att ha på stranden också, ett par bruna och ett par korallröda.

 Min babe var här nyss, låg och solade i värmen. Mysigt att träffa honom ett par  timmar innan han åker i alla fall!

 Ska snart åka och handla med min mamma, och sen lägger jag mig nog i solen  igen. Om den är kvar, vill säga. Har legat still i två dygn nu, så känner mig helt säckig  och.. pluffsig. Om det ens är ett ord.

 Tänker köpa nya skor efter att jag köpt Pontus present. Jag måste. Har fått 100kr rabatt hos Eurosko också, så blir nog ett par därifrån. Eller på Bianco, om jag får jobba i helgen.

 Ska beställa bussbiljetter till Stockholm åt Pontus och mig idag tänkte jag. Ska ju upp till min släkt den 18e, men tror vi åker direkt till huvudstaden så att jag kan kika in på Monki, American Apparel, Topshop och Weekday. När vi ändå är där liksom. Så tar vi pendeln till släkten sen.

 Kanske slänger på buss/tåg till Hultsfred också. Och om jag har några pengar alls kvar sen så köper jag en bussbiljett till Göteborg.



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0