090516

So much much to see, so little time.

Måste boka buss till Stockholm i juni, tåg till hultsfred och göteborg i juli, beställa canvas till nya sovrummen, fixa avslutningsklänning och gummistövlar (!), försöka ta mig tid att åka till falkenberg i sommar, jobba jobba jobba..

och mitt i alltihop ska jag börja spara till resa nästa sommar med tjejerna (förhoppningsvis) och se ifall en månad vid Lago di Garda faktiskt är möjligt.


Har kollat på födelsedagspresent till mamma idag med papsen. Hittade något som hela familjen nog kommer gilla, hehe. Speciellt jag. Och mamma då såklart! Har inte sealed the deal ännu men det kommer, det kommer!

Nu ska jag ringa min pojkvän, plocka iordning på rummet och ta en dusch. Kram!

Italien 2006 med Sandra.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0