TAGGA

Känner mig helt dum i huvudet idag. Känns sådär faktiskt.
Skolan suger.
Vädret suger.
Humöret suger.
Suger suger suger suger


Taraaam! Nu ska jag lägga ner deppet och börja taggaaaaaaa
- Sommarlov, ingen mer skola på 10 ljuvligt underbara veckor!
- Hultsfredsfestivalen, hoppas på Way Out West & kanske Helsingborgs- & Malmöfestival?
- Ligga och friteras i en stekhet brassestol, hur skönt?!
- Utomlands med Annie, KOM IGEN MÅSTE FIXA DET
- Avslutningsfras: Säger bara solsken, hallåå?!

Pepp och inget depp, bara taggataggataggaaa
och
det är den 16e mars
och det betyder
snart april
alltså snart MAJ
och då är det sommar (nästan)


Att ha tid istället för panik.
Såhär bra <---------------------------------------------------------->

Föresten så tycker jag att APOLLO verkligen borde outa sin reklam-låt-jingel-sak för den är skitbra och så mysig att man dör lite inombords. BARA SÅ NI VET

Kommentarer
Postat av: joss

DU!!! jag är FEEEEEEEEEETING på malmöfestivalen!!!

2009-03-18 @ 22:12:22
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0