TRASSEL

Gick hem till Anton igårkväll, träffade pojkvän, Boffe, Vicky och sen även Andy, Adam, Nikki och Micke. Efter ett par timmar gick vi hem till Emanuel. Över drag var det trevliga människor där men många jag inte kände till alls. Vid tolv gick vi hem till Anton igen, nu med fler i sällskap. Träffade Viktor hos Emanuel, inte sett honom sen skolavslutningen i nian! Helt sjukt! Men kul att träffas igen i alla fall. Vid halv tre cyklade jag & Pontus hem till honom, platt fall rätt ner i sängen, så att säga. Rolig kväll i alla fall!

Älskling ligger och sover och jag har det rätt bra i solskenet.
Snälla Jesus kan inte våren och sommaren skyndas på lite?

Jag är intrasslad i dina hjärtslag och jag vill aldrig hitta ut
/ I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0