OUTSIDE

Solen skiner igen. Fest hos Anton i fredags och tjejkväll hos Carro i lördags och sedan var det plötsligt söndag igen. Vart tar veckorna vägen?! Funderar på en paus från verkligheten ett tag. Struntar i resten av fotolektionen, åker till stan och fotar lite innan jag drar till gymet kanske. Tror fan jag gör det. Ligger efter som fan med arbetena i foto, både det analoga, Poltavaprojektet och Kronos&Kairos. Tänkte låna studion inom kort, antingen imorgon eller till helgen förhoppningsvis. Måste bara hitta någon som vill fota mig! Får fråga Gustav, han blir lättast att jobba med. Jisses vad jag babblar, nu drar jag och fixar en kopp kaffe. 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0