ingen sorg i göteborg!

Har en extrem känsla av att jag MÅSTE till Göteborg..
För det första vill jag träffa N & E, och så vill jag shoppa och jag vill fota och åka spårvagn och sova på N's skinnsoffa och dricka o'boy och enkelt hitta ett seven eleven och jag vill springa förbi emos på stationen eller i emotrappan och jag vill sitta vid våra platser i hörnet på donken i Nordstan och handla på Monki och skratta åt alla fula människor med Rut mfl-påsar och jag vill gå på Gothia-matcher och leta efter han där med rosa Foppa-tofflor och hade han grön eller blå tröja? och jag vill vara vaken hela natten och ändå inte kunna somna i bussen till Stockholm.. Allt det här vill jag. Och det gärna nu direkt.
För jag saknar Göteborg lite.

Kommentarer
Postat av: Natalie

saknar dig! mitt hus är alltid öppet! KOM HIT!

2009-03-04 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0