FUTURE

the past is only the future with the lights on

Hittade goa bilden från i maj förra året, på A's fest. Var en väldigt kul kväll trots allt.
Staying positive lads, jag lovar er att mars snart har dragit förbi! Tiden går så fort nu mera att man knappt har tid att reflektera över vart tiden tagit vägen. Äta-sova-skola-rutinen börjar kännas gammal och trist, och jag letar efter nya mål att sikta på! Jag vill till Paris och äta croissanter på trottoarcaféer, jag vill till London och shoppa, till Rom igen och handla väskor och skor och tillbaka till Monterosso och fotografera. Jag vill till Barcelona och Indien och Australien och till Malcesine för att hälsa på Lorentzo osv
Jag vill ha mer än det här!
Jag vill göra allt, se allt, åka överallt och prova allt.
Och allt det här är möjligt. Jag kommer göra det. Jag måste göra det.

Ni ska få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0