FREDAG

Bra dag. Lugnt i skolan, fick skratta av mig lite med S och fick tacksam hjälp av A. Kommer rädda min kväll. Älskling hoppade på bussen vid Österskans, och följde med mig och handlade. Kändes lite skumt må ni tro, att gå runt med sin pojkvän och handla bröd, juice, flingor, osv. :) Åkte hem till mig och har myst med cocopops hela eftermiddagen.

Obladi oblada life goes on BRA och jag visslar vidare på mitt livs theme song (även om jag visslar ganska så dåligt)
Nu ska jag och brorsan beställa pizza.

Senare ikväll blir det nog bara mys med favvo-killarna, imorgon funderar jag på att släpa mig till gymet och sola en stund efteråt, och på söndag ska jag mest hålla tummarna för stmw.




Fredagen den 13:e.. Couldn't have been any more convenient.
Funeral 13/3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0