'cause, baby..

Tillbringade tre timmar i mörkrummet idag, framkallat lite olika bilder som antagligen kommer in här inom kort. Efter skolan gick jag till Meddo och solade en 20 minuter ungefär, jäkligt skönt även om skillnaden är väldigt liten. Efter solstunden gick jag in till stan och shoppade, bland annat en svart hood och ett korallfärgat linne, bild kommer imorgon. Kollade på jeans också, hittade ett par skitsnygga på Cubus men köpte dem inte, får vänta ett tag med dem..

Vid sju-tiden åkte jag hem till mormor och åt middag, alex och becka var också där. Supertrevligt faktiskt! Mamma fick en sarong från Sydafrika av mormor, som jag hoppas få "låna" som sjal lite då och då.. Hehe.

Nu ska jag kolla på Raw Comedy! Grymt program för dem som missat det! ;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0