blah blah blah 07:50

Kör med en liten dageeeeens:
första kaffe? Med bror klockan 7
musik? Okkervil River. Hela dagen.
tröttsamt? Slutar ofantligt sent.
plus? Gott humör!
minus? Grått väder..
lektioner? Foto, matte, svenska
eftermiddag? Fika&bästis, sedan P
nattssömn? Sovit nästan 7 timmar!
sjal? Sarongen från Sydafrika
önskan? Att solen ska titta fram. I flera timmar.
längtan? Vår & sommar skulle kännas underbart
saknad? Som sagt: Göteboooorg
mat? Inte ätit något
förhoppning? Att jag helt magiskt råkar tjäna 500kr
magiska? Träffade en ande i morse som sa att jag borde klippa mig och skaffa ett jobb, men jag sa åt honom att fara och flyga.
borde? Klippa mig och skaffa ett jobb.
måste? Komma bort härifrån. Resa. Vart som helst. Bara ge mig lite soool!


Nu ladies and gents, går bussen om 40 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0