svacka

Hm, liten svacka där ja.. I alla fall, MVG i matte A och VG i mediekunskap. Möjligtvis MVG i bild, annars VG. G i idrott (förvånande haha) och skolan är slut om 7 dagar. 4 skoldagar kvar och sista (onsdag) kommer bestå av ingenting.

Varje år vecka 22 har min skola en slags minifestival som min fotolärare så vackert kallade det, som heter just Vecka 22, eller som de flesta säger Sture på stan. Det är två dagar fulla med teater, sång, dans, design, vintävlingar, action-målning, fotoutställningar och . Journalisterna, grafikerna och fotograferna på skolan gör då en liten tidning i två nummer om 'stadsfesten', och tidningarna heter #1 och #2. I sistnämna hade jag tagit hälften av alla bilderna, och vi är rätt många som fotar, kanske sammanlagt 20 st? Och mina valdes ut. Väldigt stolt, kanske mer än jag borde haha!

Förra helgen blev mysig, hade tjejkväll hos mig med mina tre äldsta vänner och på lördagen fyllde en vän 18 så var på fest hos henne. Träffade en gammal klasskompis som slutade skolan för några månader sen.






1. Utbytesstudenter från Spanien och Italien sjunger karaoke innan flyget hem. De och några från Tjeckien var med på fotoutställningen med oss. 2. Alan var en av dem som höll i karaoken. 3. Sandra och Frida pratade i liveradio på Norretorg. 4. Gustav sjöng karaoke. 5. Delar av utställningen. 6. Tidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0