måndag - torsdag

Festen hos Anna blev superlyckad, det blev en sen natt med många skratt och kära återseenden. Gick hem i mina killer-heels vid 3-tiden med sällskap av bland annat Salo och Anton. :)

Dagen efter (tisdag) låg jag på Tylösand hela dagen med Joss, och igår (onsdag) fyllde min kära mamma 40! Började dagen med picknicksfrukost på stranden men jordgubbar, vindruvor och kaffe. Åkte därefter till Tylösand och solade i flera timmar, och på kvällen kom familj och vänner och firade mamma ute i kvällsvärmen.

Idag har dagen bestått av strand igen, fast jag skippade Tylösand idag eftersen det blåste rätt rejält, så åkte till Handikappsbadet, som likt namnet antyder är handikappsanpassat, och solade i gräset istället. Och jag litar inte riktigt på badvakten som lovade dyrt och heligt att det var 18 grader i vattnet, höll på att frysa ihjäl i varje dopp!
Lite bilder från de senaste dagarna:


Jag hos Anna i måndags, charmig som vanligt


Midsommarblommor i Björnlunda


I väntan på bussen hem som tog 8 timmar..


Joss och jag innan vi åkte till Anna, visar upp mitt bättre jag.


Jag och min 40-åriga "gamla" mamma :)


Benny var sist kvar på altanen


Avslutar med en snygg bild på mig och mitt hardcore-plåster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0