ruskigt

Stora regndroppar smattrar mot rutorna och jag känner mig om möjligt ännu kallare och sjukare. Jag har precis ägnat min första vakna timme åt att lusläsa min käre kusins blogg (här!) efter smaskiga detaljer från mina andra kusiners studenter och kanske några ur hennes liv. Hehe. Hittade inte sådär jättemånga ;)

I brist på annat tänkte jag idag börja packa lite inför Stockholmsresan (som egentligen inte är en resa till Stockholm.. hm?).
Eller så kanske jag sätter på en film istället. Till exempel No country for old men eller The Holiday eller American Pie. Borde packa, men trots det och faktumet att solen just silar sig in genom fönstret är det nog en riktig filmdag idag. Igen.
Jag är faktiskt fortfarande sjuk. Host.


Ciao

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, jag måste erkänna att jag gillar din smygreklam till min blogg! fortsätt så! ;)

Och nej, jag orkade inte skriva så mycket om studenterna, men jag kan meddela att det var som vilken annan student som helst! :P

saknar dig!

2009-06-15 @ 23:46:31
URL: http://justjenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0