kvällsdopp och tjejmys

Ikväll ska jag hem till min kära Sandra. Har inte pratat med henne men jag har planerat ett kvällsdopp och lite snack och snacks, hehe. ;) Får ta och ringa henne och se hur det blir med det! Så länge hon inte ska upp tidigt imorgon så hoppas jag på det bästa!


Och på måndag kommer mi primos preferido, Louise och Jennie. De stannar hela veckan och jag hoppas på gött väder så att vi kan ligga på Tylösand så ofta som möjligt! Blir det trist väder får det la bli bio haha! Minst en dag tar jag med dem in till stan/Eurostop för jag måste jobba i några timmar :)




Nu ska jag gå ner och stjäla några jordgubbar och packa en liten väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0