090605

Började dagen med en skitdatalektion som innebar att jag förlorade mitt utlovade MVG till ett VG eftersom läraren hittar på egna kriterier, och när hon ska bevisa att de finns och inte hittar dem så hittar hon på något annat jag "gjort fel". Pah.

Åkte hem till min kärlek och åt frukost med sjuklingen, åkte sedan in till stan och träffade mamma och mormor. Fikade på Skånskan och fönstershoppade. Eller ja, jag fönstershoppade. De andra bara shoppade. Fick en Freebra som kommer utmärkt till pass nu på torsdag, eftersom min italienska klänning inte har några axelband och har ganska djup rygg.

Har suttit och lekt i Picasa ett tag nu och ska springa ner till How I met your mother strax! Ikväll ska jag till Honom och antagligen bara ta det lugnt, trots födelsedagsfirande inte långt därifrån. (Grattis A&A!)

Seeyou


Vit tee från Cubus och en sjukt uttråkad Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0