through sickness and health?

Jag mår som jag förtjänar efter Hultsfredsveckan, sjuk som ett as och ensam hemma, så jag har inte ens någon som kan tycka synd om mig när jag gnäller.

Igårnatt hade jag tänkt lägga mig i tid runt elva för att få min sömnrytm tillbaka, men så blev inte fallet. Efter att klockan slagit två kom jag på mig själv med att stirra på bilder och filmer på skärmen med en påse jordnötsringar framför mig. Hade redan krängt halva påsen utan att tänka på det. Aldrig ett gott tecken..

Idag hoppas jag på att min pojkvän kommer hit efter jobbet, för imorgon åker han till Åre i en vecka. Och jag som precis kommit hem va! FY.


Man kanske borde börja med rummet... Måste få ut alla grejer eftersom vi ska göra om alla rum på övervåningen, förutom badrummet eftersom det är helt nyrenoverat. Borde dessutom packa upp väckan sen Hultan.... Fy. Allt luktar mat, svett, regn och rök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0