hultsfred

Hultsfredsveckan är över och jag har haft skitkul. Mobilen slutade funka i lördagskväll så jag kan inte svara på sms, kan bara ringa, vilket ledde till missade möten och så vidare. I alla fall var Franz, Mando, Kings of Leon, Killers och Sounds de bästa banden, men Smk och Hello Saferide var också bra. Besviken på A Camp som inte alls passade in på den stora Hawaii-scenen och hennes röst lät inte alls på topp.

Tog världens längsta och underbaraste dusch idag, fick schamponera 2 gånger och lät balsamet sitta i över en kvart, hade nämligen inte borstat håret på hela veckan, = en fet Promoe-dread i bakhuvudet.

Har skummat igenom min kusins blogg om hans resa med m/t Evinco. Eller tja, resa och resa, men det ser jävligt gött ut på bilderna hörru ;) Du hittar honom här! Vi syns om några månader, skepparn!

Min underbara säng och mina underbara kuddar och mitt underbara duntäcke väntar och ser otroligt inbjudande ut. Alltså drar jag. Vet inte riktigt varför jag skriver det här just nu men har seriöst inget bättre för mig. Anyhow så bli inte arga på mig om jag inte svarar på sms, jag är redan frustrerad så det räcker för halva Sverige.

Langar några bilder imorgon kanske. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0