hemmakväll.

Blev en helmysig dag igår, drack kaffe på Fridas balkong och skrattade, tinade bullar som hennes faster bakat åt henne och killarna kollade en stund på The Terminal. Alan kom också, trodde det bara skulle bli Gus. Fridas lägenhet var lika rosa som hon själv, även om gardinerna "faktiskt är lila"! Haha! Tack för kaffet och gott sällskap! Lär bli fler trippar till henne nu framöver eftersom vi kommer ta samma buss till skolan om morgnarna, och dessutom har jag tio minuters gångavstånd från mig.

På kvällen orkade jag verkligen inte laga mat, beställde pizza istället. (Syndare, jag vet) Åkte in till stan och hyrde film, The Wrestler, Die Welle och Valkyria. De två första var skitbra, och den sista slutade jag kolla på efter någon timme även om den verkade bra. Gillar bara inte Tom Cruise.
Somnade sent jämte världensbästa.

Så fort vi klev av bussen inne i stan spanade jag ut över torget, och vem får jag se? Bäst-joss och co. Till exempel Annie som jag inte sett sen Hultsfred, detsamma med Lillen och Jakob. Simon, Jenny och Simon syntes också till. Hade sällskap till Hemmakväll eftersom de skulle på bio och köpa godis innan. Kul att se alla igen!

Nu ska jag hjälpa mamma att sätta ihop lite IKEA-möbler. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0